torsdag den 24. maj 2012

GREAT WEATHER AND FESTIVAL - GOOD COMBINATION

Så er det i overmorgen jeg skal til Jelling festival og det bliver mega fedt! Jeg skal afsted med nogle veninder og ha' det mega fedt derude! Men som så mange andre har jeg haft/har problemer med at finde ud af hvad jeg skal have på når man nu er til festival.

Jeg ved godt hvad jeg skal have på nu, men her er noget "kendt" inspiration til alle jer som stadig er lost:

Sangerinden Lily Allen ser både cool og glamourøs ud til den britiske festival Glastonbury 2008, fordi hun kombinerer en yndig stropløs kjole med flade gummistøvler - begge dele i sæsonens bubblegum-lyserødSelvom du til daglig har en glamourøs stil som skuespillerinden Keira Knightley, kan du sagtens tage et par gummistøvler, en jakke i army-stil og en hue på, når du er til festival. For at bevare et touch af glamour kan du tage et par store solbriller på Ingen makeup, løsthængende hår og en cardigan, der skødesløst falder ned om skulderen er skuespillerinden Gwyneth Paltrows opskrift på på afslappet street-chik festival-stil Modellen Elizabeth Jagger tilfører et drys af glamour til sin festival-stil ved at tage et par store solbriller på og male sine læber rødeBliv festival-cool som tv-star og Bob Geldof-datter, Peaches Geldof, ved at mikse en romantisk kjole med hvide Wayfarer-solbriller fra Ray-Ban og store gummistøvler Et par gummistøvler er uundværlige til en (regnvåd) festival. Og så har de den fordel, at du kan kombinere dem med korte shorts, uden du kommer til at fremstå for afklædt. Du kan også som tv-star Peaches Geldof tage et par lange strømper på under dine gummistøvler

Ingen kommentarer:

Send en kommentar